BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

.. follow me..

20110207

si mulut manis penjual tiket


penjual tiket bas

+


mulut 

+

gula-gula



haa..tu dia. .
gara-gara si mulut manis penjual tiket..
perjalanan yang sepatutnya pada hari biasa hanya mgambil masa 5 jam..
atau pada public holiday mayb hanya 7 jam paling lama.. 

tp...
ni disebabkan oleh pnjual tiket yg bermulut gula-gula
myakinkan bahawa tiket tersebut bukan lah bas tambahan..
telah menjadikan perjalanan menjadi ke 17 jam...

yesz 17 jam babe...
padahal dari kpala batas ke seremban jewk..
xkew cam bodo jewk na dok dalam bas slama 17 jam uh??

ni smua kes kne tipu la ni..
hai cik pnjual tiket..
tau la muka lawa..
mulut gula-gula..
tapi jgn la nak kencing org mcm ni..

rase nk jerit jewk kn..

macam mane tak jerit naik bas pkol 9.30 pagi..
pkol 9.30 mlm x sampai2 serembn lagi..
dah tu tyme tu, tg malim pon tak lpas..
tak hangin tu?

mmg la smlam jammed truk tapi 
sbnarnyew yg buat lmbat tuh..
bila naik bas tambahan..
dah tu bas tambahan plak da mmg stok jual besi buruk..

tak kew jalan ckit brenti..
jalan ckit brenti..
mcm sipot yg baru nk blaja jalan jewk bas tu grak..
brapa kali dye buat pit stop pown aq ta tau..
mcam -mcam hal..
ksudahan nyew sampai kat ladang sekam [kowt]
baru nak tuka bas..
tuh pown nk kne tunggu bas nyew dkat sjam lbe..

then alhamdulillah akhirnya sampai jgak kat semban pkol 2 .15 pagi..
lpas tu sampai rumah apa lagi..
katil jewk la yg paling best kn..


1 comments:

yana said...

kesian nye jadi g2...
mesti penat giler kan..